تصویر استان مرکز، هزاران نماز گزار سجاده به دست/ آوای خوش لبیک اللهم لک لبیک

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

اراک - خبرگزاری مهر: بیش از دو هزار مسجد استان مرکزی و مصلاهای این استان و 800 روستای استان مرکزی شاهد برگزاری نماز عید فطر بود و دهها هزار نماز گزار شکرانه یک ماه بندگی و میهمانی خداوند کریم را در کنار هم برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از دو هزار مسجد استان مرکزی و مصلاهای این استان و 800 روستای استان مرکزی شاهد برگزاری نماز عید فطر بود و دهها هزار نماز گزار شکرانه یک ماه بندگی و میهمانی خداوند کریم را در کنار هم برگزار کردند.

گزارش های خبرنگاران مهر در سراسر استان مرکزی حکایت از بلوغ دینی مردمی دارد که تا خود را شناختند ماه رمضان را تکریم داشتند و به جان و دل بر سر سفره خداوندی نشستند.

امروز تصویر غالب استان مرکزی تصویر مردان و زنان سجاده به دستی بود که به برکت یک ماه روزه داری به سمت مساجد و مصلاها در حرکت بودند.

در نماز عید فطر تفاوتی بین غنی و فقیر نیست و چونان روز محشر همه در کنار هم، در مقابل خداوند سر تعظیم فرد آوردند و قنوت شکر و سجده بندگی خواندند.

در اراک، ساوه، خمین، شازند، تفرش، آشتیان، کمیجان، محلات، دلیجان، خنداب، زرندیه، و دهها شهر و صدها روستای استان مرکزی، بیش از یک میایون نمازگزار نماز عید فطر را برگزار کردند.

در خطبه های این نماز امامان جمعه ضمن تقدیر از مردم برای حضورپرشور در راهپیمایی روز قدس، بر حفظ دساوردهای ماه مبارک رمضان، هوشیاری، مصرف کالاهای ایرانی، توجه به اقتصاد مقاومتی، تلاش مسئولان برای کاهش تورم قیمت کالاها و شناخت توطئه های دشمنان تاکید کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:24 | نویسنده : میثم اله وردی |